Když jsme kdysi jeli z průmyslové školy na školní výlet do Brna na Mezinárodní strojírenský veletrh, dali jsme si se spolužáky dnešními slovy řečeno challenge, kdo nasbírá více propisek s reklamním potiskem. Nezáleží na tom, kdo vyhrál a kolik jich bylo, ale protože to bylo před více jak třiceti lety a internet tenkrát nebyl, byly propisky velice jednoduchým způsobem, jak se dostat do podvědomí návštěvníkům veletrhu. A mělo to i dohru, že jsme pak ve škole měli napsat referát, a tak jsme podle propisek napsali o firmách na nich uvedených. Jako správní puberťáci jsme pochopitelně na veletrhu byli pro zábavu a že jsme se nemuseli učit. Firmy jako takové nás nezajímaly.
Časy se samozřejmě změnily a v dnešní době se dá najít vše na internetu. Ale veletrhy se konají stále, a víte proč? Protože pár věcí se ani za třicet let nezměnilo. Veletrhy jsou od toho, aby se potkávali stávající obchodní partneři a aby se našli ti noví. Ty nové upoutáte zajímavým stánkem, ale aby na vás nezapomněli, jakmile se od stánku vzdálí, na to jsou tu stále ony propisky s potiskem Promodarky. Zdánlivá maličkost, kterou si procházející automaticky vezme a zastrčí do kapsy, místo vizitky, kterou by nejspíš vyhodil nebo zapomněl v kapse a vizitka by se zničila při praní. Ale propiska! Ta se neztratí. Jakoukoliv propisku potřebujete mít stále při ruce, a proto lidé stále berou na veletrzích propisky, i když v ten moment ještě neví, že propiska dělá reklamu té či oné firmě. To zjistí, až propisku vezmou do ruky a všimnou si nápisu, loga apod.
Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása, a proto i obyčejná propiska s vaším reklamním potiskem, která nezatíží váš firemní rozpočet, může zaujmout potencionálního zákazníka a přinést vám nové zakázka a tím zisk. Propiska s reklamním potiskem může být jak výhra ve sportce. Za málo peněz, velká výhra.